четверг, 29 сентября 2011 г.

Рождественский Гном - Тильда!






Posted by Picasa

10 комментариев:

  1. По рожденственски праздничный и тёплый!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Мария, очень праздничный гном. Такой милый. Конечно аксессуар в виде веночка придает особое очарование

    ОтветитьУдалить
  3. Да уж, зима не за горами...А с таким домашним гномиком никакие морозы не страшны))

    ОтветитьУдалить
  4. Девочки, большое Всем спасибо за теплые отзывы, очень приятно!

    ОтветитьУдалить
  5. очень красиво.

    участвую в конкурсе.прошу поддержки.проголосуйте за мои работы под номером 5.нужно написать коммент к сообщению ,о том что голосуете за № 5.
    голосование до 25 декабря здесь http://homkashop.blogspot.com/2011/12/blog-post_16.html спасибо.

    ОтветитьУдалить
  6. Dear friend,
    Merry Christmas !!!!!
    2012 heart I wish you full of creativity and friendship!
    With love, Laura.

    ОтветитьУдалить
  7. Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про пана Бенджаміна на цю тему. надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого запиту надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я намагався зробити все можливе, щоб отримати кредит у моїх банків тут, в Еквадорі, але всі вони відхилили мене, оскільки мій кредит був низьким, але з благодаттю Бога я дізнався про містера Бенджаміна, тому вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і мій бізнес зараз іде добре. Електронна пошта / WhatsApp Зв'язатися, якщо ви хочете отримати кредит від них. lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: + 1-989-394-3740.

    ОтветитьУдалить